در سال های اخیر حوزه دکوراسیون هیچ گونه شناختی نسبت به کارکرد چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی نداشت به همین دلیل علاقه ای برای کار کردن و فروش محصول در این صنف نداشتند؛ ولی امروزه تقریباً تمامی فروشگاه های دکوراسیون سراسر کشور، حداقل یک نمونه آلبوم از چمن مصنوعی تزئینی در میان دیگر محصولات خود دارند.

چمن مصنوعی چیست؟

چمن مصنوعی نوعی چمن مشابه به چمن واقعی است، که از الیاف مصنوعی ساخته شده و برای پوشش سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در سال های اخیر چمن مصنوعی بیشتر در زمین های ورزشی مورد استفاده قرار میگرفت؛ اما با گذشت زمان چمن مصنوعی در مکان های متفاوت مانند مهد کودک ها، محیط های ساختمانی، محوطه تالار و غیره بکار می رود. این محصول در دو نوع چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی طبقه بندی می شود.

مزایای چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی:

دکوراسیون داخلی در تراس ها و فضاهای مشابه با چمن مصنوعی امکانات بی پایان و مزایای بسیاری را ارائه می دهد که شامل موارد زیر است:

  1. نگهداری آسان
  2. کم هزینه
  3. ماندگاری زیاد
  4.  نرم بودن و راحتی آن
  5. ظاهری طبیعی
  6. کیفیت بالا و شرایط عالی در تمام طول سال

کاربرد چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی:

وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی به میان می آید، چمن مصنوعی می تواند فضای منزل یا محیط کار شما را تغییر دهد و محیطی طبیعی را به ارمغان آورد، که یک ایده عالی برای دکوراسیون داخلی است. در ادامه ما فهرستی از ایده‌های طراحی چمن مصنوعی برای ایجاد فضایی با طراوت برای شما تهیه کرده‌ایم. ایده چمن مصنوعی در حماماگر می خواهید در حمام خود تنوعی ایجاد کنید، طراحی چمن مصنوعی گزینه خوبی است. ممکن است ایده عجیبی به نظر برسد اما فضایی آرام را به حمام می‌آورد. همچنین شما می توانید گیاهان مصنوعی یا طبیعی را روی دیوار بچینید تا دکوراسیون داخلی محیط شما زیباتر بنظر برسد.

چمن مصنوعی دکوراسیون

چمن مصنوعی ورودی خانه

یکی از ایده های دکوراسیون داخلی برای ورودی خانه استفاده از چمن مصنوعی است. با استفاده از چمن شما می توانید ورودی متفاوت نیز برای مهمانان خود داشته باشید، که به محض وارد شدن با محیطی سبز و دلنشین روبه رو شوند.

ایده هایی برای دکوراسیون تراس

وقتی نوبت به استراحت در فضای باز می رسد، ساحل یا یک کشور دور به ذهن می رسد؛ اما چیزی خاص وجود دارد، که می تواند از تغییر فضاهای بیرونی در خانه شما با ایده های ساده دکوراسیون داخلی برای تراس حاصل شود. استفاده از چمن مصنوعی برای تراس می تواند محیطی مناسب برای استراحت آرام برای شما در برابر همه شلوغی های پر سر و صدا شهر باشد. علاوه بر تراس شما می توانید در روف گاردن خود از چمن مصنوعی استفاده کنید.

چمن مصنوعی برای تراس

ایده چمنی مصنوعی در راه پله ها

طراحی چمن مصنوعی برای راه پله ها تاثیر بخصوصی در دکوراسیون داخلی می گذارد، که این امر باعث ایجاد فضای آرامش‌ بخش در خانه شما می‌شود و هر بار که از پله‌ها بالا یا پایین می‌روید احساس بهتری خواهید داشت.

چمن مصنوعی برای دیوار

وقتی صحبت از دیوارهای مسطح و برجسته به میان می آید چمن مصنوعی گزینه خوبی برای این دیوار ها است، البته همه چیز به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد. با این حال ایده های دکوراسیون داخلی برای چمن مصنوعی می تواند به هر اتاقی در خانه جان ببخشد. استفاده از چمن برای دیوار برجسته و صاف، فضایی آرام ایجاد می کند، که مطمئناً در اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود از آن لذت خواهید برد.

چمن مصنوعی برای دیوار یا گرین وال

چمن مصنوعی برای اتاق خواب کودک

چمن مصنوعی یک انتخاب عالی برای این منظور است. روند تولید چمن مصنوعی برای کودکان در طول سال ها به شدت در حال رشد بوده و با استقبال خوبی روبه رو شده است. این محصول به دلیل مقاومت زیاد در برابر فشار و شرایط سخت به خوبی دوام می آورد، همچنین یک گزینه ای ایده آل برای فضای بازی کودکان شما تبدیل می کند. علاوه بر نرم بودن چمن مصنوعی برای کودکان آنها عاشق بازی در اتاق خود می شوند؛ زیرا محیطی شبیه به پارک برای آنها ایجاد می شود.

چمن مصنوعی برای اتاق کودک

تاثیر چمن مصنوعی رنگی بر دکوراسیون داخلی

چمن مصنوعی در طیف های مختلف رنگی تولید شده و باعث ایجاد محیطی لذت بخش و تاثیر گذار در مکان های مختلف می شود. تاثیر چمن مصنوعی رنگی برای فضاهایی مانند مهد کودک که کودکان در حال بازی هستند بیشتر است. چمن مصنوعی رنگی جز دسته چمن مصنوعی تزئینی به حساب می آید و می توانید از آن برای خط کشی اشیا، آرم ها، استفاده از آن به عنوان فرش یا حصیر استفاده کنید. این محصول رنگ و اصالت را به محیط های مختلف می بخشد.

خرید و قیمت چمن مصنوعی

ایده های مطرح شده چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی برای تزئین محیط های مختلف بکار می رود، اما انتخاب درست این محصول برای فضای دلخواه نیاز به تجربه دارد. شما می توانید با کارشناسان مجموعه خانه چمن بصورت رایگان تماس گرفته و از مشاوران ما در خرید چمن مصنوعی ایده آل خود راهنمایی دریافت کنید. مجموعه خانه چمن نه تنها از نظر کیفیت به محصولات خود اهمیت می دهد، بلکه مراقبت از محیط زیست یکی از اهداف اولیه این مجموعه بوده است.