x تبلیغات
خبرنگاران جوان

خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ به چه صورت است؟

 باتوجه به شرایط کنونی کشور و الزام کسب و کار ها به شروع تجارت الکترونیک و خرید و فروش آنلاین، یکی از مباحثی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، موارد مربوط به دانش دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی بر بستر وب بوده است.

دیجیتال مارکتینگ قسمت های مختلفی دارد و اکثر شرکت ها تمایل دارند که این خدمات را برون سپاری کنند تا علاوه بر کاهش هزینه، نتایج را بتوانند از تیم تخصصی و ملموس تر مشاهده کنند. اما برخی شرکت ها هم ترجیح میدهند بجای برون سپاری در داخل تیم خود واحد یا SBU مربوط به دیجیتال مارکتینگ را تاسیس کنند که البته این SBU هم باز برای بسیاری از پروژه ها نیاز به همکاری با آژانس های دیجیتال مارکتینگ دارد. (مشرق نیوز)

خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ

بهرتین شرکت دیجیتال مارکتینگ

  • خدمات سئو

سئو یا SEO به معنای بهینه سازی وبسایت برای دریافت رتبه های بالا در موتور های جستجو است. حتی اگر طرح صیانت از کاربر فضای مجازی تصویب شود که مطمئنا نمیشود، میتوان روی خدمات سئو حساب ویژه باز کرد؛ چراکه جایگزینی به درستی گوگل به هیچ وجه در ایران یافت می نشود!

  • طراحی وبسایت

طراحی سایت اولین نقطه ورود هر کسب و کاری به اقیانوس تجارت الکترونیک است. (نیل پتل) شرکت طراحی سایت معتبر علاوه بر طراحی زیبا، با لحاظ کردن جریان کاربر و UX نسبت به طراحی با کیفیت نیز حساس است.

  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • اجرای کمپین های دیجیتال
  • خدمات عکاسی و طراحی تبلیغات
  • اجرای کمپین های تبلیغاتی مجازی

در مورد موارد بالا میتوانید در وبسایت های زیر اطلاعات بیشتری کسب نمایید:

ویژگی های بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ-ایلنا نیوز

محصولات فوراور تقلبی را چگونه از اصل تشخیص دهیم؟

 فوراور لیوینگ، کمپانی است در آمریکا که بیش از 45 سال در زمینه سلامت پوست و مو در حال تحقیق و توسعه است. پایه محصولات فوراور، آلوئه ورا و عسل هستند و به همین دلیل از خواص بیشماری برخوردارند. در ادامه به این میپردازیم که چگونه محصولات تقلبی فوراور را از اصل تشخیص دهیم و اینکه آیا اصلا محصولات فوراور تقلبی هم دارند؟

محصولات فوراور تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟

تشخیص محصولات فوراور تقلبی از اصل

شرکت فوراور اصلاً کالای تقلبی ندارد و تاکنون چنین مواردی گزارش نشده است. تمام محصولاتی که از طریق نمایندگان رسمی Forever به مصرف کنندگان ارائه می شود، اصل هستند و هیچ نمونه تقلبی ندارند. قدمت این محصولات، رضایت مشتری و سابقه درخشان شرکت فوراور این ادعا را تأیید می کند. اما برای اطمینان بیشتر به مصرف کنندگان بیشتر این محصولات، چند نکته در زیر ذکر شده است که طبق آنها می توانید از اصالت محصولات Forever مطمئن باشید.

برای مطالعه مقاله کامل در این مورد میتوانید از منابع زیر استفاده کنید:

خبرگزاری رسمی آفتاب نیوز

وبگاه خبری ایلنا

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد