x تبلیغات
خبرنگاران جوان

ایده های چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی

 در سال های اخیر حوزه دکوراسیون هیچ گونه شناختی نسبت به کارکرد چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی نداشت به همین دلیل علاقه ای برای کار کردن و فروش محصول در این صنف نداشتند؛ ولی امروزه تقریباً تمامی فروشگاه های دکوراسیون سراسر کشور، حداقل یک نمونه آلبوم از چمن مصنوعی تزئینی در میان دیگر محصولات خود دارند.

چمن مصنوعی چیست؟

چمن مصنوعی نوعی چمن مشابه به چمن واقعی است، که از الیاف مصنوعی ساخته شده و برای پوشش سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در سال های اخیر چمن مصنوعی بیشتر در زمین های ورزشی مورد استفاده قرار میگرفت؛ اما با گذشت زمان چمن مصنوعی در مکان های متفاوت مانند مهد کودک ها، محیط های ساختمانی، محوطه تالار و غیره بکار می رود. این محصول در دو نوع چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی طبقه بندی می شود.

مزایای چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی:

دکوراسیون داخلی در تراس ها و فضاهای مشابه با چمن مصنوعی امکانات بی پایان و مزایای بسیاری را ارائه می دهد که شامل موارد زیر است:

  1. نگهداری آسان
  2. کم هزینه
  3. ماندگاری زیاد
  4.  نرم بودن و راحتی آن
  5. ظاهری طبیعی
  6. کیفیت بالا و شرایط عالی در تمام طول سال

کاربرد چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی:

وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی به میان می آید، چمن مصنوعی می تواند فضای منزل یا محیط کار شما را تغییر دهد و محیطی طبیعی را به ارمغان آورد، که یک ایده عالی برای دکوراسیون داخلی است. در ادامه ما فهرستی از ایده‌های طراحی چمن مصنوعی برای ایجاد فضایی با طراوت برای شما تهیه کرده‌ایم. ایده چمن مصنوعی در حماماگر می خواهید در حمام خود تنوعی ایجاد کنید، طراحی چمن مصنوعی گزینه خوبی است. ممکن است ایده عجیبی به نظر برسد اما فضایی آرام را به حمام می‌آورد. همچنین شما می توانید گیاهان مصنوعی یا طبیعی را روی دیوار بچینید تا دکوراسیون داخلی محیط شما زیباتر بنظر برسد.

چمن مصنوعی دکوراسیون

چمن مصنوعی ورودی خانه

یکی از ایده های دکوراسیون داخلی برای ورودی خانه استفاده از چمن مصنوعی است. با استفاده از چمن شما می توانید ورودی متفاوت نیز برای مهمانان خود داشته باشید، که به محض وارد شدن با محیطی سبز و دلنشین روبه رو شوند.

ایده هایی برای دکوراسیون تراس

وقتی نوبت به استراحت در فضای باز می رسد، ساحل یا یک کشور دور به ذهن می رسد؛ اما چیزی خاص وجود دارد، که می تواند از تغییر فضاهای بیرونی در خانه شما با ایده های ساده دکوراسیون داخلی برای تراس حاصل شود. استفاده از چمن مصنوعی برای تراس می تواند محیطی مناسب برای استراحت آرام برای شما در برابر همه شلوغی های پر سر و صدا شهر باشد. علاوه بر تراس شما می توانید در روف گاردن خود از چمن مصنوعی استفاده کنید.

چمن مصنوعی برای تراس

ایده چمنی مصنوعی در راه پله ها

طراحی چمن مصنوعی برای راه پله ها تاثیر بخصوصی در دکوراسیون داخلی می گذارد، که این امر باعث ایجاد فضای آرامش‌ بخش در خانه شما می‌شود و هر بار که از پله‌ها بالا یا پایین می‌روید احساس بهتری خواهید داشت.

چمن مصنوعی برای دیوار

وقتی صحبت از دیوارهای مسطح و برجسته به میان می آید چمن مصنوعی گزینه خوبی برای این دیوار ها است، البته همه چیز به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد. با این حال ایده های دکوراسیون داخلی برای چمن مصنوعی می تواند به هر اتاقی در خانه جان ببخشد. استفاده از چمن برای دیوار برجسته و صاف، فضایی آرام ایجاد می کند، که مطمئناً در اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود از آن لذت خواهید برد.

چمن مصنوعی برای دیوار یا گرین وال

چمن مصنوعی برای اتاق خواب کودک

چمن مصنوعی یک انتخاب عالی برای این منظور است. روند تولید چمن مصنوعی برای کودکان در طول سال ها به شدت در حال رشد بوده و با استقبال خوبی روبه رو شده است. این محصول به دلیل مقاومت زیاد در برابر فشار و شرایط سخت به خوبی دوام می آورد، همچنین یک گزینه ای ایده آل برای فضای بازی کودکان شما تبدیل می کند. علاوه بر نرم بودن چمن مصنوعی برای کودکان آنها عاشق بازی در اتاق خود می شوند؛ زیرا محیطی شبیه به پارک برای آنها ایجاد می شود.

چمن مصنوعی برای اتاق کودک

تاثیر چمن مصنوعی رنگی بر دکوراسیون داخلی

چمن مصنوعی در طیف های مختلف رنگی تولید شده و باعث ایجاد محیطی لذت بخش و تاثیر گذار در مکان های مختلف می شود. تاثیر چمن مصنوعی رنگی برای فضاهایی مانند مهد کودک که کودکان در حال بازی هستند بیشتر است. چمن مصنوعی رنگی جز دسته چمن مصنوعی تزئینی به حساب می آید و می توانید از آن برای خط کشی اشیا، آرم ها، استفاده از آن به عنوان فرش یا حصیر استفاده کنید. این محصول رنگ و اصالت را به محیط های مختلف می بخشد.

خرید و قیمت چمن مصنوعی

ایده های مطرح شده چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی برای تزئین محیط های مختلف بکار می رود، اما انتخاب درست این محصول برای فضای دلخواه نیاز به تجربه دارد. شما می توانید با کارشناسان مجموعه خانه چمن بصورت رایگان تماس گرفته و از مشاوران ما در خرید چمن مصنوعی ایده آل خود راهنمایی دریافت کنید. مجموعه خانه چمن نه تنها از نظر کیفیت به محصولات خود اهمیت می دهد، بلکه مراقبت از محیط زیست یکی از اهداف اولیه این مجموعه بوده است.

تفاوت میان انواع شوینده ها

انتخاب شوینده مناسب برای برخی از افراد امری گیج کننده می باشد. شاید ندانید که چه تفاوتی میان انواع مواد شوینده وجود دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید مواد شوینده مناسب برای ماشین لباسشویی خود، پارچه هایی که می شستید و انواع لکه هایی که با آن مواجه هستید را انتخاب کنید.

تفاوت بین پودر دستی، پودر ماشینی و شوینده مایع چیست؟

پودر کیمیا

طیف وسیعی از مواد شوینده از پودر تا مایع در بازار وجود دارد که برای مطابقت با نیازهای مختلف لباسشویی طراحی شده اند.

پودر شوینده دستی برای شستن لباس ها با دست یا با ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک طراحی شده است. این محصولات نسبت به سایر شوینده ها کف بیشتری تولید کرده و انواع لکه ها را از روی لباس های شما پاک می کند، حتی بدون تکان دادن اضافی که از یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک دریافت می‌کنید.

اگر به دنبال دیدن رنگ های سفید روشن هستید، پودر لباسشویی ماشینی، که برای استفاده در ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک طراحی شده، انتخاب مناسبی به نظر می رسد. با توجه به این که پودرهای ماشینی برای شستشوی لباس ها با ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک به کار می رود، باید کف کمتری تولید کرده و در نهایت میزان مصرف آب را کاهش دهند. محصولاتی نظیر پودر ماشینی سپید 3+ دارای مواد فعال تری نسبت به شوینده های دستی هستند.

به عنوان مثال، قدرت سفید کنندگی آن ها بیشتر بوده و از قدرت تمیزکنندگی بالاتری برخوردار هستند. شوینده های مایع نیز متناسب با ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک طراحی شده و به صورت مستقیم به از بین بردن لکه ها کمک می کنند.

شما می توانید این پودرهای شوینده را به سادگی روی لکه بریزید و صبر کنید تا آن را کاملا از بین ببرد. در صورتی که لکه روغن و گریس روی پارچه لباس شما ایجاد شده است، شوینده مایع یک انتخاب عالی است. شایان ذکر است که برخی از مواد مورد استفاده در پودر، مانند سفید کننده بدون کلر (که سفیدها را روشن می کند)، در شوینده های مایع گنجانده نشده است.

بنابراین اگر به دنبال محصولی هستید که درخشندگی لباس های سفید شما را دوچندان کند، شوینده های مایع ممکن است انتخاب ایده آلی نباشند.

چرا ماشین لباسشویی هنگام انتخاب مواد شوینده اهمیت دارد؟

هنگامی که از یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک با بار بالا استفاده می کنید، به مواد شوینده ای نیاز خواهید داشت که بیش از آنچه برای یک ماشین درب از جلو نیاز است، کف تولید کند. یک ماشین لباسشویی درب جلو به فرمول شوینده ای نیاز دارد که به طور ویژه فرموله شده باشد تا کف کمتری تولید کند و در عین حال تمیزی بی عیب و نقص را تضمین کند.

اگر ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک دارید، به مواد شوینده ای نیز نیاز خواهید داشت که بیش از آنچه یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک نیاز دارد، کف تولید کند.

به همین دلیل مهم است که از شوینده مناسب برای ماشین لباسشویی خود استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

پیدا کردن شوینده مناسب برای پارچه

پودر سپید 3

آیا پارچه های ظریف، رنگ های روشن یا پنبه های سفید را می شویید؟ این سوال مهمی است که باید در انتخاب مواد شوینده مناسب از خود بپرسید، زیرا این می تواند تفاوت میان دیدن نتایج برجسته یا لباس های کسل کننده را ایجاد کند.

ممکن است بخواهید پارچه های ظریف مانند ابریشم را با دست بشویید و از مواد شوینده مخصوص این کار، نظیر پودر دستی کیمیا استفاده کنید. این ها حاوی آنزیم های کمتری هستند که می توانند الیاف پارچه های ظریف را در طول زمان تجزیه کنند. پارچه های ظریف مانند ابریشم یا پشم را نباید با مواد شوینده حاوی سفید کننده بشویید.

رنگ های روشن می توانند به مرور زمان در هنگام شستشو با پودر محو شوند. این به این دلیل است که مواد سفیدکننده موجود در پودر ممکن است رنگ را از پارچه جدا کرده و باعث شود لباس ها کدر به نظر برسند. اگر لباس های با رنگ های خاصی را می شویید، شوینده مایع ایده آل است، زیرا از رنگ ها محافظت می کند و در عین حال که رنگ ها را روشن و زنده نگه می دارد، لکه ها را کاملاً پاک می کند.

کدام ماده شوینده برای از بین بردن لکه ها بهتر است؟

لکه ها می توانند در شرایط مختلف ایجاد شوند، به همین دلیل است که انواع مختلفی از آن ها وجود دارد. لکه چربی که در حین پخت و پز ایجاد می شود با لکه کثیفی که در خارج از خانه ایجاد می شود، متفاوت است.

برای لکه های چرب یا لکه هایی که نیاز به درمان اولیه دارند، باید از یک شوینده مایع استفاده کنید. از سوی دیگر، شوینده های تولید شده در شرکت پاکسان برای از بین بردن لکه های سخت مانند قهوه، سس کچاپ و سس عملکرد مناسبی از خود نشان داده اند.

منبع: https://www.ariel.in/en-in/about-ariel/detergent/the-difference-between-the-types-of-detergents

 

کدام لیبل صنعتی مناسب فعالیت شماست؟

 هنگامی که برای هر کسب و کار اقدام به شروع فعالیت میکنید، فرقی ندارد کسب و کار شما تولیدی است یا خدماتی، به هر حال به برخی از انواع لیبل های صنعتی نیاز پیدا خواهید کرد. در این مقاله به توضیح و بررسی چند لیبل صنعتی معروف میپردازیم و مشخص میکنیم هر کدام برای چه کاربری مورد نیاز میباشند، با باشگاه خبرنگاران جوان همراه باشید.

انواع لیبل صنعتی

انواع لیبل صنعتی

لیبل های صنعتی به آن دست از برچسب هایی گفته میشود که برای مصارف معمول هر کسب و کار یا بخش تولیدی مورد استفاده قرار میگیرند. خواه نیاز به برچسب زنی روی محصول احساس شود یا برای ردگیری و مراقبت از اموال نیاز باشد از برچسب استفاده کنید؛ به هر حال به یکی از انواع برچسب امنیتی نیاز پیدا خواهید کرد.

  • لیبل اموال

برچسب اموال همانطور که از نامش نیز مشخص است، برای پیگیری و رهگیری اموال مورد استفاده قرار میگیرد. وظیفه اصلی این برچسب مشخص کردن شماره اموال هر وسیله ای داخل شرکت است و با قدرت چسبندگی بالایی که دارد، به هر وسیله ای میچسبد.

همانطور که گفته شد، کاربرد اصلی این برچسب برای محافظت از اموال شرکت است بطوری که قابل ردیابی بهتر باشند و امکان دزدی آن به حداقل برسد.

  • لیبل PVC

لیبل pvc عمدتا به علت جنس لایه روی آن نامگذاری شده است. PVC یا پلی وینیل کلراید لایه ای پلاستیکی مانند است که روی انواع برچسب ها میتواند قرار بگیرد. از لیبل های pvc هم معمولا برای برچسب زنی روی وسایل بصورت خارجی استفاده میشود. خاصیت ضد آب بودن این لیبل قدرت بالا و مقاومت خوبی به آن در برابر رطوبت و شرایط بد محیطی میدهد.

  • لیبل متالایز یا فویلی

لیبل متالایز

برچسب دیگری که عمدتا در تولید نوشیدنی ها کاربرد دارد، لیبل متالایز است. این برچسب با روکشن فویل آلومینیومی که دارد در برابر رطوبت و مایعات مقاومت فوق العاده ای دارد.برای سفارش این لیبل میتوانید از طریق سایت سیناپکینگ اقدام نمایید.

  • لیبل شیشه ای

وقتی محصولی دارید که میخواهید لیبل زنی کنید اما دوست دارید زیر لیبل دیده شود چه راهکاری به ذهنتان میرسد؟ لیبل شیشه ای یا ترنسپرنت دقیقا به همین منظور تهیه و تولید میشود. با زدن برچسب شیشه ای روی محصول خود نشان میدهید که چیزی برای پنهان کردن از دید مشتری ندارید!

این 4 نوع لیبل هنگامی تکمیل میشوند که به همراه لیبل پشت چسب دار معرفی گردند. در واقع لیبل پشت چسب دار همان لیبل کاغذی است که برای مصارف بسیار زیادی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

انواع الکترود های معروف: از 6010 تا 7028

الکترود جوشکاری معمولا از متریال ترکیب چند فلز ساخته میشود، الکترود ها بطور کلی به دو دسته مصرفی و غیر مصرفی تقسیمن بندی میشوند. در ادامه بیشتر در مورد انواع الکترود و کاربرد های هر یک صحبت خواهیم کرد. با پایگاه خبرنگاران جوان همراه باشید. پیش از همه چیز توجه کنید که الکترود ها را باید با دقت و در جایی خشک نگهداری کرد.

اجزای الکترود جوشکاری

هنگامی که فلز مذاب در معرض هوا قرار می گیرد، اکسیژن و نیتروژن را جذب می کند و ترد میشود. اینجا پوششی که روی الکترود مذاب تشکیل میشود از خال جوش حفاظت میکند. فرمولاسیون پوشش (گل جوش) الکترودهای جوشکاری بر اساس اصول ثابت متالورژی، شیمی و فیزیک است. این پوشش که به گل جوش معروف است، فوائد زیادی دارد از جمله:

نوع الکترود مصرفی را چگونه انتخاب کنیم؟

انتخاب الکترود مناسب برای جوشکاری باید به گونه ای باشد که فاکتور های زیر را در نظر بگیرد:

  • مقاومت در برابر خوردگی
  • میزان شکل پذیری
  • استحکام کششی بالا
  • نوع فلز پایه برای جوشکاری
  • موقعیت جوش دادن (عمودی، افقی و ...)
  • نوع جریان (متناوب یا مستقیم)
  • قطبیت

نحوه نامگذاری الکترود ها

صنعت جوشکاری از استاندارد شماره طبقه بندی انجمن جوشکاری آمریکا برای اسم گذاری الکترودهای میله جوشکاری استفاده کرده است. این سیستم به شرح زیر است:

  • E نماد جوشکاری با قوس الکتریکی است.
  • دو یا سه رقم اول شروع نام الکترود به معنای میزان مقاومت کششی جوش است که بر اساس معیار PSI یا پوند بر اینچ مربع توان گذاری میشود. نتیجه ضرب این عدد در 1000 عدد نهایی مقاومت کششی جوش است.
  • رقم سوم یا چهارم موقعیت جوش را نشان میدهد. 1 به معنای استفاده در تمامی جهات است، 2 برای موقعیت های مسطح و افقی است.
  • رقم آخر (چهارم یا پنجم) جریان متناوب یا مستقیم ، قطبیت مستقیم یا معکوس را نشان میدهد.

به عنوان مثال الکترود معروف E 6010 به معنای الکترود جوش با حداقل توان کششی جوش 60000 psi هست که قابل استفاده در تمامی جهات و با استفاده از جریان برق مستقیم است.

پوشش انواع الکترود نیز مانند شکل زیر است: (منبع)

Digit Coating Weld Current
0 * *
1 Cellulose Potassium ac, dcrp, dcsp
2 Titania sodium ac, dcsp
3 Titania potassium ac, dcsp, dcrp
4 Iron Powder Titania ac, dcsp, dcrp
5 Low hydrogen sodium dcrp
6 Low hydrogen potassium ac, dcrp
7 Iron powder iron oxide ac, dcsp
8 Iron powder low hydrogen ac, dcrp, dcsp

جهت مشاهده قیمت و خرید انواع الکترود به این لینک مراجعه کنید.

 

بررسی و معرفی سبک های شعری جدید

 با انقلابی که نیما یوشیج در شعر فارسی به پا کرد، شعر فارسی از قالب های کهن و سنتی عبور کرد و به سبک های جدید رسید. اگر بخواهیم تعریفی ساده و عمومی برای شعر ارائه دهیم می توانیم بگوییم شعر در واقع سخن خیال انگیز است و اجزایی مانند وزن عروضی و قافیه می توانند در شعر به کار بروند یا نروند. شعر نو جریانی نوگرای شعر بود که توسط نیما یوشیج به راه افتاد. شعر نو شامل شعر نیمایی، شعر سپید و شعر موج نو می باشد.

شعر نیمایی

نیما یوشیج

شعری نیمایی اولین سبک شعری جدید است که از قافیه به دور ماند و وزن شعری را تغییر داد. شعر نیمایی توسط نیما یوشیج بنا گذاشته شد. نیما یوشیج با انتشار افسانه شعر نیمایی را بنا نهاد. ویژگی های شعر نیمایی به شرح زیر می باشد:

  • مشکل قافیه پس از هر چهار مصراع با یک مصراع آزاد حل شده است
  • استفاده از واقعیت های ملموس
  • نزدیکی بیان شعر به بیان محاوره ای و ادبیات نمایشی
  • آزاد بودن تخیل شاعر
  • بیان سرگذشت و ناکامی های شاعر

بخشی از اشعار نیما یوشیج: من به راه خود باید بروم

کس نه تیمار مرا خواهد داشت

در پر از کشمکش این زندگی حادثه بار

گرچه گویند نه

اما

هرکس تنهاست.

شعر سپید

شعر سپید

شعر سپید یا شعر شاملویی نوعی از شعر است که توسط احمد شاملو با انتشار مجموعه شعر هوای تازه معرفی شد. در این سبک شعری وزن عروضی رعایت نمی شود اما شعر موزون و آهنگین است. قافیه نیز در این سبک شعری جای مشخصی ندارد.

نمونه ای از اشعار احمد شاملو در سبک شعر سپید:

لبانت

به ظرافت شعر

شهواني ترين بوسه ها را به شرمي چنان مبدل مي كند

كه جاندار غار نشين از آن سود مي جويد

تا به صورت انسان درآيد

و گونه هايت

با دو شيار مورب

كه غرور تو را هدايت مي كنند و

سرنوشت مرا

كه شب را تحمل كرده ام

بي آنكه به انتظار صبح

مسلح بوده باشم.

شعر موج نو

موج نو سبک شعری جدیدی است که پس از شعر نیمایی و شعر سپید خلق شد. این سبک شعری توسط بیژن الهی و احمدرضا احمدی بنا گذاشته شد. موج نو سبکی است که از وزن و قافیه و ریتم رها است و یکی از ویژگی های بارز این شعر استفاده از نماد و سمبول است. تنها چیزی که این سبک شعری جدید را از نثر جدا می کند، صور خیال می باشد.

یک نمونه از اشعار احمدرضا احمدی در سبک شعری موج نو:

مرا نکاوید

مرا بکارید

من اکنون بذری درستکار گشته‌ام

مرا بر الوارهای نور ببندید

از انگشتانم برای کودکان مداد رنگی بسازید

گوش‌هایم را بگذارید

تا در میان گلبرگ‌های صدا پاسداری کنند

چشمانم را گل‌میخ کنید

و بر هر دیواری

که در انتظار یادگاری کودکی‌ست بیاویزید

در سینه‌ام بذر مهر بپاشید.

منبع در مورد نیما یوشیج: https://www.iranchamber.com/literature/nyoshij/nima_yoshij.php 

 

 

خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ به چه صورت است؟

 باتوجه به شرایط کنونی کشور و الزام کسب و کار ها به شروع تجارت الکترونیک و خرید و فروش آنلاین، یکی از مباحثی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، موارد مربوط به دانش دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی بر بستر وب بوده است.

دیجیتال مارکتینگ قسمت های مختلفی دارد و اکثر شرکت ها تمایل دارند که این خدمات را برون سپاری کنند تا علاوه بر کاهش هزینه، نتایج را بتوانند از تیم تخصصی و ملموس تر مشاهده کنند. اما برخی شرکت ها هم ترجیح میدهند بجای برون سپاری در داخل تیم خود واحد یا SBU مربوط به دیجیتال مارکتینگ را تاسیس کنند که البته این SBU هم باز برای بسیاری از پروژه ها نیاز به همکاری با آژانس های دیجیتال مارکتینگ دارد. (مشرق نیوز)

خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ

بهرتین شرکت دیجیتال مارکتینگ

  • خدمات سئو

سئو یا SEO به معنای بهینه سازی وبسایت برای دریافت رتبه های بالا در موتور های جستجو است. حتی اگر طرح صیانت از کاربر فضای مجازی تصویب شود که مطمئنا نمیشود، میتوان روی خدمات سئو حساب ویژه باز کرد؛ چراکه جایگزینی به درستی گوگل به هیچ وجه در ایران یافت می نشود!

  • طراحی وبسایت

طراحی سایت اولین نقطه ورود هر کسب و کاری به اقیانوس تجارت الکترونیک است. (نیل پتل) شرکت طراحی سایت معتبر علاوه بر طراحی زیبا، با لحاظ کردن جریان کاربر و UX نسبت به طراحی با کیفیت نیز حساس است.

  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • اجرای کمپین های دیجیتال
  • خدمات عکاسی و طراحی تبلیغات
  • اجرای کمپین های تبلیغاتی مجازی

در مورد موارد بالا میتوانید در وبسایت های زیر اطلاعات بیشتری کسب نمایید:

ویژگی های بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ-ایلنا نیوز

محصولات فوراور تقلبی را چگونه از اصل تشخیص دهیم؟

 فوراور لیوینگ، کمپانی است در آمریکا که بیش از 45 سال در زمینه سلامت پوست و مو در حال تحقیق و توسعه است. پایه محصولات فوراور، آلوئه ورا و عسل هستند و به همین دلیل از خواص بیشماری برخوردارند. در ادامه به این میپردازیم که چگونه محصولات تقلبی فوراور را از اصل تشخیص دهیم و اینکه آیا اصلا محصولات فوراور تقلبی هم دارند؟

محصولات فوراور تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟

تشخیص محصولات فوراور تقلبی از اصل

شرکت فوراور اصلاً کالای تقلبی ندارد و تاکنون چنین مواردی گزارش نشده است. تمام محصولاتی که از طریق نمایندگان رسمی Forever به مصرف کنندگان ارائه می شود، اصل هستند و هیچ نمونه تقلبی ندارند. قدمت این محصولات، رضایت مشتری و سابقه درخشان شرکت فوراور این ادعا را تأیید می کند. اما برای اطمینان بیشتر به مصرف کنندگان بیشتر این محصولات، چند نکته در زیر ذکر شده است که طبق آنها می توانید از اصالت محصولات Forever مطمئن باشید.

برای مطالعه مقاله کامل در این مورد میتوانید از منابع زیر استفاده کنید:

خبرگزاری رسمی آفتاب نیوز

وبگاه خبری ایلنا

صفحه قبل 1 صفحه بعد